خدمات سئو حرفه ای

خدمات سئو

اگر به دنبال رشد جدی کسب و کار هستید، سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، یکی از استراتژی های مناسب شما در دیجیتال مارکتینگ است. بهینه سازی برای جستجوی ارگانیک شامل طیف وسیعی از تکنیک های سئو می شود و آژانس بازاریابی سئو ما از هر یک برای کمک به رشد و رونق کسب و کار شما در میان رقبا استفاده می کند. رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید و بازدیدکنندگان بیشتری با سئو به دست آورید. متدولوژی سئو در میز سئو با درک عمیق اهداف شرکت شما و پیشنهادات ارزش مند و منحصر به فرد و پشتیبانی توسط تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیقات بازار پایه گذاری شده است. و یک آنالیز جامع سئو برای اطمینان از اینکه نقطه بهینه را برای ارائه نتایج در سریع ترین زمان ممکن شناسایی می کنیم.

پکیج کامل سئو

Full SEO Package

با بسته‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به نتایج جستجو صعود کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا

Competitor Analysis

محتوای رقبا، کلمات کلیدی و منابع ترافیک را تجزیه و تحلیل کنید تا فرصت ها، شکاف ها و نقاط کور را آشکار کنید.

سئو فنی

Technical SEO

یک سئو فنی قوی تضمین می کند که ویژگی های سایت شما بی عیب و نقص عمل کند.

تحقیق کلمات کلیدی

Keyword Research

تلاش های سئوی خود را با خدمات تحقیق کلمات کلیدی به حداکثر برسانید. بدون تحقیق کلمات کلیدی، شما در نتایج جستجویی که بیشترین شانس را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود دارند رتبه بندی نمی کنید یا ظاهر نمی شوید. با هر استراتژی بازاریابی آنلاین، از جمله سئو، برای کسب و کار شما ضروری است که تلاش های خود را برای مشتری یا مشتری ایده آل خود تنظیم کنید.

به همین دلیل است که تحقیقات کلمات کلیدی برای یک استراتژی موفق سئو بسیار مهم است.

این به شرکت شما کمک می کند تا با انطباق با نحوه جستجو، به مشتریان یا مشتریان بالقوه دست یابد. در محتوای خود، مانند یک پست وبلاگ یا صفحه فروش، از کلمات کلیدی، عبارات یا زبانی استفاده می کنید که مخاطبان شما استفاده می کنند، که محتوای شما را بهینه می کند و کاربران را متقاعد می کند که شرکت شما نیازهای آنها را درک می کند.

برای شرکت شما، این به تماس‌های تلفنی، بازدید از فروشگاه، خرید و موارد دیگر ترجمه می‌شود.

با این حال، تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند بررسی حجم جستجو، رقابت و هزینه هر کلیک کلمات کلیدی است که برای کسب و کار و صنعت شما اهمیت زیادی دارد. همانطور که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید، می توانید بینش ارزشمندی در مورد عباراتی که باید در برچسب های عنوان، محتوا و موارد دیگر استفاده کنید، به دست آورید.

استفاده از این عبارات کلیدی در مکان‌های مهم وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی برای آن عبارات کلیدی کسب کنید، که راهی عالی برای دریافت ترافیک بیشتر سایت و در نهایت تبدیل مشتریان بیشتر است.

سئو درون صفحه

On-Page SEO

محتوای صفحات وب و کد HTML خود را برای ترافیک مرتبط تر و رتبه بندی جستجوی بالاتر بهینه کنید. سئوی درون صفحه بخشی ضروری از تمام استراتژی های سئو است. چه بخواهید در جستجوهای گوگل ظاهر شوید (یا نتایج جستجو در سایر موتورهای جستجو، مانند بینگ یا یاهو!)، باید سایت خود را برای عوامل سئوی درون صفحه بهینه کنید.

در برخی زمینه ها، سئوی درون صفحه به انجام سئو در وب سایت شما اشاره دارد. این بدان معناست که شما بر روی عواملی مانند محتوا، سرعت و طراحی صفحات وب خود تمرکز می کنید. استراتژی‌های سئو همچنین می‌توانند ویژگی‌های سئوی خارج از صفحه را هدف قرار دهند، که بسته‌های سئو ما این کار را انجام می‌دهند.

 

اکنون، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات سئوی شما، رویکردی 360 درجه برای سئوی درون صفحه با تمرکز بر موارد زیر اتخاذ می‌کنیم:

سرعت صفحه: اگر صفحه شما در عرض سه ثانیه یا کمتر بارگیری نمی شود، می توانید شرط بندی کنید که برخی از کاربران از صفحه شما دور می شوند تا منبع دیگری را پیدا کنند که سریعتر بارگیری شود. سرعت صفحه یک عامل مهم سئو است زیرا نه تنها به کاربران کمک می کند تا تجربه خوبی داشته باشند، بلکه اگر صفحات شما به سرعت بارگذاری شوند، گوگل نیز از آن قدردانی می کند.
گنجاندن چند رسانه ای: اگر فقط دیوارهای متنی بزرگی در وب سایت خود داشته باشید، احتمالاً خوانندگان شما خسته می شوند و با محتوای شما درگیر نمی شوند. برای جلوگیری از این مشکل و برای اینکه کاربران برای مدت طولانی تری در صفحات خود باقی بمانند، از عناصری مانند تصاویر، گرافیک و ویدیوها استفاده کنید. وقتی این عناصر تعاملی را در نظر بگیرید، به کاربران اجازه می‌دهید تا به طور کامل با محتوای شما درگیر شوند.
پاسخگو در همه دستگاه‌ها: برای اطمینان از اینکه کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تجربه‌ای مشابه کاربران روی دسک‌تاپ دارند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما واکنش‌گرا است. این به این معنی است که تصاویر شما در یک دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسند و فرم ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا پر شوند - حتی در یک صفحه کوچک. این یک مزیت بزرگ برای بازدیدکنندگان سایت است و سیگنال های خوبی را در مورد وب سایت شما به گوگل ارسال می کند.
کیفیت محتوا: در مورد محتوای با کیفیت بالا صحبت می کنیم، اگر می خواهید ترافیک با کیفیت بالا را به سرنخ و فروش تبدیل کنید، باید آن را ایجاد کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما محتوایی با خوانایی آسان، سرعت بارگذاری سریع و اطلاعات منحصر به فرد ارائه می دهد. همه این‌ها سیگنال‌های بزرگی را به گوگل ارسال می‌کنند و به شما کمک می‌کنند در صفحات نتایج رتبه‌بندی بالاتری داشته باشید.
اینها تنها سه تاکتیک از تاکتیک‌های سئوی داخلی هستند که استراتژیست‌های دیجیتال ما برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما به عنوان بخشی از خدمات بازاریابی سئو ما استفاده می‌کنند. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، سئوی درون صفحه ما را بررسی کنید یا چک لیست مفید ما را برای سئوی درون صفحه دانلود کنید!

سئو خارج از صفحه

Off-Page SEO

از استراتژی های خارج از صفحه برای کمک به بهبود رتبه سایت و ترافیک کلی سایت خود استفاده کنید

تولید محتوی

Content creation

تولید محتوای الکترونیکی مجموعه ای است که هدف آن آموزش و اطلاع رسانی در مورد چیزی می باشد و می تواند شامل تصاویر، متون، فیلم ها و صدا ها باشد. نشر و توزیع محتوا از طریق دنیای دیجیتال به آسانی انجام می‌پذیرد، ولی تولید آن دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی است. محتوا همان چیزی است که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، بنابراین بدون آن، یک کمپین موثر سئو تقریبا غیرممکن است.

تولید محتوا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی شما انجام می شود و شامل عباراتی است که به نظر شما مهمترین آنها برای تجارت و صنعت شما هستند. چه به صورت آنلاین یا آفلاین کسب و کار خود را اداره کنید، می توانید از محتوا برای دستیابی و تبدیل به مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد، از پست های وبلاگ گرفته تا راهنمای آنلاین، و همه برای وب سایت شما مفید هستند.

به عنوان مثال، یک استراتژی سئوی تولید ممکن است از پست های وبلاگ برای دسترسی به خریداران تجاری در مراحل اولیه قیف خرید و از راهنمای آنلاین برای خریداران در مراحل بعدی استفاده کند. با محتوا، شرکت ها می توانند هر مرحله از قیف خرید را هدف قرار دهند.

در اینجا برخی از محبوب ترین انواع محتوا و نحوه استفاده از آنها برای بازدیدکنندگان سایت شما آورده شده است.

وبلاگ ها: گوگل محتوای تازه را دوست دارد، بنابراین به طور طبیعی، وبلاگ ها یک گزینه عالی هستند زیرا اغلب آنها را به روز می کنید و به آنها اضافه می کنید. وبلاگ ها معمولاً محتوای کوتاهی هستند، در حدود 1000 کلمه یا کمتر، که بینش شخصی را در مورد یک موضوع مرتبط با صنعت می دهد. مردم دوست دارند وبلاگ ها را دنبال کنند زیرا حاوی نکات مفید و اطلاعات شخصی برای مشتریان هدف شما هستند.
صفحات خدمات: صفحات خدمات صفحاتی در وب سایت شما هستند که جزئیات خدمات ارائه شده توسط شما را نشان می دهند. اینها سودمند هستند، زیرا مشتریان بالقوه دوست دارند قبل از اینکه متعهد شوند، در مورد آنچه به دست می آورند، بخوانند. صفحات خدمات شما مکانی عالی برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در مورد آنچه در هر یک از خدمات ارائه شده، قیمت آن خدمات و موارد دیگر گنجانده شده است.
صفحات محصول: مانند صفحات خدمات، صفحات محصول توضیحات و تصاویری از محصولاتی که ارائه می دهید ارائه می دهد. این صفحات به کاربران درباره اقلام خاصی که می فروشید اطلاع می دهد و شامل اطلاعاتی مانند ابعاد، در دسترس بودن رنگ، در دسترس بودن اندازه، مواد تشکیل دهنده یا مواد و غیره است.
محتوای طولانی: محتوای طولانی محتوایی است که بیش از 2000 کلمه طولانی دارد و محتوای مفید و سودمند زیادی را در مورد موضوعات مرتبط با صنعت شما در اختیار خوانندگان قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت تولیدی دارید، می توانید یک مقاله طولانی در مورد نوع خاصی از موادی که استفاده می کنید بنویسید. هدف محتوای طولانی نگاهی گسترده به یک موضوع دقیق و ارائه تنها منبعی است که کاربر برای درک کامل آن موضوع باید به آن نیاز داشته باشد.
 میز سئو با محتوای قانع‌کننده و بهینه‌شده، به‌علاوه هدف‌گذاری کلمات کلیدی خاص و متخصص سئوی اختصاصی، می‌تواند به کسب‌وکار شما یک طرح سئو رقابتی بدهد که منبع درآمد ثابتی را برای شرکت شما فراهم می‌کند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل (google adwords) یا تبلیغات در گوگل - گوگل ادوردز - یکی از سریع ترین و بهینه ترین روش های تبلیغات کلیکی و بنری اینترنتی میباشد که بطور مستقیم و در سریع ترین زمان و توسط بخش تبلیغات گوگل انجام می شود . پلتفرم تبلیغات گوگل (google ads) با امکانات گسترده نمایش تبلیغات بهترین بستر برای نمایش هدفمند تبلیغات میباشد. تبلیغات گوگل (google adwords) این امکان را به تبلیغ کنندگان میدهد تا محصول و یا خدمات خود را بطور مستقیم به بازار هدف نمایش دهد.تبلیغات در گوگل ادوردز همراه با شرکت در کارگاه آموزش تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز.

مشاوره سئو

 مشاوره سئو بر اساس نیازهای امروز و فردا و متناسب با استانداردهای روز دنیا، ارائه راهکارهای نوین مشاوره سئو حرفه ای و ارزان با رعایت اصول سئو.