سئو درون صفحه + الزامات، شرایط، هزینه و قیمت سئو درون صفحه

On-Page SEO

محتوای صفحات وب و کد HTML خود را برای ترافیک مرتبط تر و رتبه بندی جستجوی بالاتر بهینه کنید. سئوی درون صفحه بخشی ضروری از تمام استراتژی های سئو است. چه بخواهید در جستجوهای گوگل ظاهر شوید (یا نتایج جستجو در سایر موتورهای جستجو، مانند بینگ یا یاهو!)، باید سایت خود را برای عوامل سئوی درون صفحه بهینه کنید.

در برخی زمینه ها، سئوی درون صفحه به انجام سئو در وب سایت شما اشاره دارد. این بدان معناست که شما بر روی عواملی مانند محتوا، سرعت و طراحی صفحات وب خود تمرکز می کنید. استراتژی‌های سئو همچنین می‌توانند ویژگی‌های سئوی خارج از صفحه را هدف قرار دهند، که بسته‌های سئو ما این کار را انجام می‌دهند.

 

اکنون، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات سئوی شما، رویکردی 360 درجه برای سئوی درون صفحه با تمرکز بر موارد زیر اتخاذ می‌کنیم:

سرعت صفحه: اگر صفحه شما در عرض سه ثانیه یا کمتر بارگیری نمی شود، می توانید شرط بندی کنید که برخی از کاربران از صفحه شما دور می شوند تا منبع دیگری را پیدا کنند که سریعتر بارگیری شود. سرعت صفحه یک عامل مهم سئو است زیرا نه تنها به کاربران کمک می کند تا تجربه خوبی داشته باشند، بلکه اگر صفحات شما به سرعت بارگذاری شوند، گوگل نیز از آن قدردانی می کند.
گنجاندن چند رسانه ای: اگر فقط دیوارهای متنی بزرگی در وب سایت خود داشته باشید، احتمالاً خوانندگان شما خسته می شوند و با محتوای شما درگیر نمی شوند. برای جلوگیری از این مشکل و برای اینکه کاربران برای مدت طولانی تری در صفحات خود باقی بمانند، از عناصری مانند تصاویر، گرافیک و ویدیوها استفاده کنید. وقتی این عناصر تعاملی را در نظر بگیرید، به کاربران اجازه می‌دهید تا به طور کامل با محتوای شما درگیر شوند.
پاسخگو در همه دستگاه‌ها: برای اطمینان از اینکه کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تجربه‌ای مشابه کاربران روی دسک‌تاپ دارند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما واکنش‌گرا است. این به این معنی است که تصاویر شما در یک دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسند و فرم ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا پر شوند - حتی در یک صفحه کوچک. این یک مزیت بزرگ برای بازدیدکنندگان سایت است و سیگنال های خوبی را در مورد وب سایت شما به گوگل ارسال می کند.
کیفیت محتوا: در مورد محتوای با کیفیت بالا صحبت می کنیم، اگر می خواهید ترافیک با کیفیت بالا را به سرنخ و فروش تبدیل کنید، باید آن را ایجاد کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما محتوایی با خوانایی آسان، سرعت بارگذاری سریع و اطلاعات منحصر به فرد ارائه می دهد. همه این‌ها سیگنال‌های بزرگی را به گوگل ارسال می‌کنند و به شما کمک می‌کنند در صفحات نتایج رتبه‌بندی بالاتری داشته باشید.
اینها تنها سه تاکتیک از تاکتیک‌های سئوی داخلی هستند که استراتژیست‌های دیجیتال ما برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما به عنوان بخشی از خدمات بازاریابی سئو ما استفاده می‌کنند. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، سئوی درون صفحه ما را بررسی کنید یا چک لیست مفید ما را برای سئوی درون صفحه دانلود کنید!

سئو درون صفحه