تولید محتوی + الزامات، شرایط، هزینه و قیمت تولید محتوی

Content creation

تولید محتوای الکترونیکی مجموعه ای است که هدف آن آموزش و اطلاع رسانی در مورد چیزی می باشد و می تواند شامل تصاویر، متون، فیلم ها و صدا ها باشد. نشر و توزیع محتوا از طریق دنیای دیجیتال به آسانی انجام می‌پذیرد، ولی تولید آن دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی است. محتوا همان چیزی است که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، بنابراین بدون آن، یک کمپین موثر سئو تقریبا غیرممکن است.

تولید محتوا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی شما انجام می شود و شامل عباراتی است که به نظر شما مهمترین آنها برای تجارت و صنعت شما هستند. چه به صورت آنلاین یا آفلاین کسب و کار خود را اداره کنید، می توانید از محتوا برای دستیابی و تبدیل به مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد، از پست های وبلاگ گرفته تا راهنمای آنلاین، و همه برای وب سایت شما مفید هستند.

به عنوان مثال، یک استراتژی سئوی تولید ممکن است از پست های وبلاگ برای دسترسی به خریداران تجاری در مراحل اولیه قیف خرید و از راهنمای آنلاین برای خریداران در مراحل بعدی استفاده کند. با محتوا، شرکت ها می توانند هر مرحله از قیف خرید را هدف قرار دهند.

در اینجا برخی از محبوب ترین انواع محتوا و نحوه استفاده از آنها برای بازدیدکنندگان سایت شما آورده شده است.

وبلاگ ها: گوگل محتوای تازه را دوست دارد، بنابراین به طور طبیعی، وبلاگ ها یک گزینه عالی هستند زیرا اغلب آنها را به روز می کنید و به آنها اضافه می کنید. وبلاگ ها معمولاً محتوای کوتاهی هستند، در حدود 1000 کلمه یا کمتر، که بینش شخصی را در مورد یک موضوع مرتبط با صنعت می دهد. مردم دوست دارند وبلاگ ها را دنبال کنند زیرا حاوی نکات مفید و اطلاعات شخصی برای مشتریان هدف شما هستند.
صفحات خدمات: صفحات خدمات صفحاتی در وب سایت شما هستند که جزئیات خدمات ارائه شده توسط شما را نشان می دهند. اینها سودمند هستند، زیرا مشتریان بالقوه دوست دارند قبل از اینکه متعهد شوند، در مورد آنچه به دست می آورند، بخوانند. صفحات خدمات شما مکانی عالی برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در مورد آنچه در هر یک از خدمات ارائه شده، قیمت آن خدمات و موارد دیگر گنجانده شده است.
صفحات محصول: مانند صفحات خدمات، صفحات محصول توضیحات و تصاویری از محصولاتی که ارائه می دهید ارائه می دهد. این صفحات به کاربران درباره اقلام خاصی که می فروشید اطلاع می دهد و شامل اطلاعاتی مانند ابعاد، در دسترس بودن رنگ، در دسترس بودن اندازه، مواد تشکیل دهنده یا مواد و غیره است.
محتوای طولانی: محتوای طولانی محتوایی است که بیش از 2000 کلمه طولانی دارد و محتوای مفید و سودمند زیادی را در مورد موضوعات مرتبط با صنعت شما در اختیار خوانندگان قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت تولیدی دارید، می توانید یک مقاله طولانی در مورد نوع خاصی از موادی که استفاده می کنید بنویسید. هدف محتوای طولانی نگاهی گسترده به یک موضوع دقیق و ارائه تنها منبعی است که کاربر برای درک کامل آن موضوع باید به آن نیاز داشته باشد.
 میز سئو با محتوای قانع‌کننده و بهینه‌شده، به‌علاوه هدف‌گذاری کلمات کلیدی خاص و متخصص سئوی اختصاصی، می‌تواند به کسب‌وکار شما یک طرح سئو رقابتی بدهد که منبع درآمد ثابتی را برای شرکت شما فراهم می‌کند.

تولید محتوی